- Kliknutím na pravú/ľavú polovicu diagramu sa prehráva riešenie úlohy na diagrame dopredu/dozadu
- Kliknutím na *** sa obnoví východisková pozícia
- Kliknutím na ťah v riešení (napr. 1.Sc3!) sa na diagrame nastaví pozícia po danom ťahu
Keby na šachovnici nebol Pc4, boli by okolo čierneho kráľa všetky polia bezpečne pokryté. Prečistenie tohto poľa je prvou dôležitou motiváciou manévrov čierneho. Avšak biely ešte potrebuje nejaký kameň, ktorým by matoval. Čierny môže bielemu uvoľniť na matovanie jednu z figúr Sb3, Vb4, keď po prečistení c4 zablokuje jedno z polí e6, f4. Tým je presne definovaná čierna hra. Biely medzitým pohybuje figúrou, ktorá bude matovať a využije, že čierny pri ceste na c4 prečistí aj matové polia d3 a c5.
Pekná analógia s diagonálno-ortogonálnou transformáciou hry a prirodzenou výmenou funkcií Sb3-Vb4.