- Kliknutím na pravú/ľavú polovicu diagramu sa prehráva riešenie úlohy na diagrame dopredu/dozadu
- Kliknutím na *** sa obnoví východisková pozícia
- Kliknutím na ťah v riešení (napr. 1.Sc3!) sa na diagrame nastaví pozícia po danom ťahu
Ľubovoľný odskok Jf4 uvedie bielu dámu do hry ešte viac, než je tomu v diagramovej pozícii. Zvodnosť 1.Jh5 navyše pokryje f6, takže vznikne trojitá hrozba Dg3#, Df4# a D:f6#. Čierny má dve obrany proti všetkým trom hrozbám súčasne, 1…Vf1 je vyvrátením, 1…Df2 vedie k štvrtému dôležitému matu De4# kvôli vzniku väzby Pd5.
Biely preto jazdcom pokryje f6 ináč, výborným úvodníkom 1.J:d5! Keďže d5 je teraz voľným poľom, hrozbou je len De4#. Keby čierny „nejako“ zneprístupnil pole d5 čiernemu kráľovi, vyšli by aj tri maty, ktoré v zvodnosti boli hrozbami. Ale konkrétne čierne obrany vždy dva z nich vylúčia, takže ide o peknú ukážku antitriálu. Navyše všetky štyri už spomínané maty dámou zmenia medzi hrozbou a riešením svoju funkciu, v jednej fáze sú hrozbou a v druhej matom po čiernej obrane.
Kvalitná dvojťažka kombinujúca novostratégiu s klasikou.