- Kliknutím na pravú/ľavú polovicu diagramu sa prehráva riešenie úlohy na diagrame dopredu/dozadu
- Kliknutím na *** sa obnoví východisková pozícia
- Kliknutím na ťah v riešení (napr. 1.Sc3!) sa na diagrame nastaví pozícia po danom ťahu
Postavenie čiernej veže v rohu a bieleho kráľa tiež na prvom rade naznačuje, že biely vynúti po tejto línii. Avšak prvý rad je na diagrame dosť zapchatý, takže primárnou starosťou bieleho bude uvoľniť ho. Zároveň je potrebné zablokovať alebo pokryť polia na druhom rade, čo by dobre vedel obstarať čierny Pg3. Úvodník preto bude 1.Jg3!
Samozrejme, toto na vyriešenie nestačí. Keď Pf4 zoberie na g3, biely sa musí nejako zbaviť ešte druhého jazdca, ktorý nemá ako ísť a tak musí pomôcť čierny kráľ. Keď Pf4 zoberie na e3, treba zase vyriešiť pole h2, k čomu musí pomôcť Pf5. Tak vznikajú dva varianty, ktoré sú napriek heterogénnej stratégii niečím spojené: echovým záverom v spolupráci troch figúr D-KV.
Zaujímavý počin nášho skladateľa získal ocenenie vo Svetovom pohári.