- Kliknutím na pravú/ľavú polovicu diagramu sa prehráva riešenie úlohy na diagrame dopredu/dozadu
- Kliknutím na *** sa obnoví východisková pozícia
- Kliknutím na ťah v riešení (napr. 1.Sc3!) sa na diagrame nastaví pozícia po danom ťahu
Prvý pohľad na diagram dáva tušiť, že pôjde o premeny. Vzhľadom k voľným poliam d6 a f6 je hroziaca premena na g1 so šachom veľmi silná, takže úvodníkom biely túto možnosť zlikviduje. Tým zároveň vytvorí dve hrozby s pokrytím voľných polí, proti ktorým však má čierny nejednu obranu.
Ťahy kráľa separujú hrozby, jedna z nich je premenou Pd7 na dámu. Obrany figúrami braním na e6 čiernemu uberajú množstvo ťahov vďaka dvom väzbám po horizontále a vertikále, takže keby biely pokryl obe voľné polia, čierneho by spatoval. Preto prídu slabé premeny na vežu a na strelca. V prípade brania pešiakom zase biely využije tempové postavenie, vďaka ktorému do hry vstúpi potenciálny mat 3.Dxe6#, na to však je potrebná premena Pd7 na jazdca.
Tým sa v druhých ťahoch zavŕšia premeny bieleho pešiaka na všetky štyri figúry. Z hľadiska motivácie veľmi zrozumiteľné spracovanie, jediným nedostatkom je núdzový úvodník (ale to je známy občasný problém trojťažiek, ktoré balancujú na pomedzí hrozby a tempa, najmä pokiaľ sú hrozby silné). Rozhodne silná skladba.